.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه
(ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد. ستاد انتخابات كشور دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ افتتاح می شود
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد.(ادامه)
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران محمد امين رضا زاده، مدير كل دفتر امور سياسي وزارت كشور با ارسال لوح سپاسي، از تلاش هاي جعفر قمي اويلي، مدير كل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري مازندران بخاطر برگزاري باشكوه و قانونمند انتخابات 29 ارديبهشت ماه 96 تقدير نمود. (ادامه)
احمدی‌نژاد برای دعای عرفه به کجا رفت؟ /درخواست عجیب و زودهنگام مردم از او /غيبت مشايي، حضور پررنگ بقايي
روزنامه اعتماد نوشت؛مناسبت‌هاي مذهبي هميشه براي اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها بهترين فرصت بوده است تا به ميان مردم بروند تا جلوي واقعي شدن وحشت «فراموش شدن» را بگيرند.(ادامه)
جانشين قاليباف كيست؟/ آخرین گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران
محسن‌هاشمي شهردارنمي‌شود ، محمدعلي نجفي در صف‌گزينه‌ها قرار گرفت حجتي همچنان شانس نخست‌است(ادامه)
صحت انتخابات شوراهاي اسلامي تبريز تایید شد
(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است....
استقرار ۸هزار شعبه اخذ رأی در مازندران
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.... (ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
 با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد. رونمایی از کمربند ناجی غریق در مازندران+ تصاویر
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد.(ادامه)
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود . رئيس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود .(ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
 سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود.

​بساط رای دادن با شناسنامه دیگران جمع می‌شود
سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود. (ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
حمله روزنامه جوان به نایب‌رئیس مجلس/مطهری می‌خواهد دیده شود
(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان نظر خود را در مورد زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

اعلام نظر شورای نگهبان درباره زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم
شمال نیوز: شورای نگهبان نظر خود را در مورد زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. (ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
اعلام عارف و سكوت‌ لاريجاني!
(ادامه)
بازداشت رفتگران بابلي با شكايت يكي از نامزدهاي انتخابات
چهار رفتگر شهرداري بابل دوشنبه شب با شكايت طرفداران يكي از نامزدهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه شهرستان بابل بازداشت شدند.(ادامه)
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات
قائمشهر- استاندار مازندران از آمادگی برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان خبر داد.(ادامه)
فرماندار بابل : تبليغات انتخاباتي در خارج از مكان هاي تعيين شده ممنوع!
(ادامه)
هشدار وزارت کشور درباره خرید رای در دور دوم انتخابات
مردم هم عموما به افرادي تحصيل كرده و متخصص راي دادند كه تركيب منتخبان به طور نسبي خوب است (ادامه)
احمدی‌نژاد می‌تواندیارانه 250 هزارتومانی بدهد؟
مشاوران تبليغاتي احمدي نژاد پس از شكست سهمگين اصولگرايان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وي توصيه كرده اند، پيش از انكه جريان اصولگرايي از شوك خارج شود فعاليتهاي انتخاباتي خود را اغاز كند تا اصولگرايان را در برابر يك كار انجام شده قرار دهد. (ادامه)
صحت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري تاييد شد
(ادامه)
سوادكوه شمالي شهر اول كشور در انتخابات شد
مردم سوادكوه شمالي با حضور ۹۸.۳درصدي در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري شهر برتر در مشاركت براي برگزاري انتخابات پرشور را از آن خود كردند.(ادامه)
فهرست ائتلاف اصولگرایان تغییر کرد
با نزديك شدن به روز جمعه و برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، جريان اصولگرا كه پيش از اين با نام ائتلاف بزرگ اصولگرايان و سخنگويي حدادعادل و با شعار معيشت ، امنيت و پيشرفت ليستي ٣٠ نفره را براي تهران ارائه داده بود ظاهرا آرايش جديدي به خود گرفته است.(ادامه)
حسن رمضانزاده تاثیر پذیری مشارکت سیاسی مردم در انتخابات(يادداشت)
حسن رمضانزاده(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.